სადამრიგებლო პროგრამა/ სამოქმედო გეგმა
სადამრიგებლო პროგრამა
IVკლასი
2019-2020 სასწავლო წელი
IVკლასი
2019-2020 სასწავლო წელი
პერიოდი: I -II სემესტრი
დამრიგებელი: მარინა გაბუნია
კლასი: IV კლასი
მიმართულებები
|
თემები
|
აქტივობები
|
მიზანი
|
განხორციელების ვადა
|
შენიშვნები
| |
1
|
პიროვნული და მორალური განვითარება
|
რას ნიშნავს იყო მეორეკლასელი?
|
დაფაზე ბარათებია გაკრული, რომელზეც წარწერებია გაკეთებული პირველ და მეორეკლასელთა შესაძლებლობების ჩამონათვალით. მოსწავლეები ალაგებენ დაფის ერთ მხარეს პირველკლასელთათვის დამახასიათებელ ბარათებს, მეორე მხარეს კი ბარათებს, რომლებზეც მეორეკლასელთა შესაძლებლობებია ჩამოთვლილი.
|
დაინახონ განსხვავება პირველკლასელსა და მეორეკლასელს შორის. (იციან წერა, კითხვა, ანგარიში. კარგად იცნობენ ერთმანეთს.)
|
20.09.19
| |
2
|
თვალსაწიერის გაფართოება
|
არდადეგებზე წაკითხული წიგნები
|
მოსწავლეებმა დახატონ მათ მიერ წაკითხული წიგნებიდან საყვარელი პერსონაჟი ან დაახასიათონ. კლასელებმა კი სცადონ ამოიცნონ თუ რომელ პერსონაჟზეა საუბარი.
|
შეძლონ წაკითხული ტექსტის ირგვლივ მსჯელობა, პერსონაჟის დახასიათება.
|
23.12.19
| |
3
|
პიროვნული და მორალური განვითარება
|
საკლასო წესების შემუშავება.რომელი წესების დაცვა გვეხმარება სწავლაში?
|
საუბარი გაკვეთილზე წესების დაცვასა და მის მნიშვნელობაზე.
წესების ფორმულირება
|
შეარჩიონ წესები, რომლებიც აუცილებელია სასწავლო პროცესის წარმართვისათვის.
|
18.10.2019
| |
4
|
პიროვნული და მორალური განვითარება
|
საკლასო წესების შემუშავება.რომელი წესების დაცვა გვეხმარება სწავლაში?
|
სიტყვიერად ან ჩანახატების სახით გადმოსცენ ის საკლასო წესები, რომლებსაც ეთანხმებიან.
|
როცა მოსწავლეები თვითონ ირჩევენ და ადგენენ წესებს, მეტი პასუხიმგებლობით ეკიდებიან მათ დაცვას.
|
23.10.2019
| |
5
|
გარემოსდაცვითი კულტურა და ცხოვრების ჯანსაღი წესი
|
დღის რეჟიმი, დასვენებისა და სასწავლო პროცესის დროს განსხვავებული საქმიანობები, მათი დაგეგმვის აუცილებლობა.
|
ბავშვები ჩამოწერენ დღის განმავლობაში რას აკეთებენ ან რა საქმიანობით სურთ იყვნენ დაკავებული.
|
შეაჯერონ სასიამოვნო და სავალდებულო საქმიანობები და თითოეულ მათგანისთვის გამოყონ გარკვეული დრო.
|
28.10.2019
| |
6
|
გარემოსდაცვითი კულტურა და ცხოვრების ჯანსაღი წესი
|
დღის რეჟიმი, დასვენებისა და სასწავლო პროცესის დროს განსხვავებული საქმიანობები, მათი დაგეგმვის აუცილებლობა.
|
მასწავლებლის დახმარებით მოსწავლეები შეადგენენ თავიანთი საქმიანობის გრაფიკს.
|
დროის სწორად განაწილების ჩვევის ჩამოყალიბება
|
31.10.2019
| |
7
|
გარემოსდაცვითი კულტურა და ცხოვრების ჯანსაღი წესი
|
გარემოს სისუფთავეზე ზრუნვა (კლასის, ეზოს, ქუჩის მოფრთხილება), ხეების მოვლა.
|
საუბარი გარემოს დაცვის სისუფთავეზე და მის მნიშვნელობაზე. სიტყვიერად ან ჩანახატების სახით გადმოსცენ საკუთარი განწყობა.
|
გამოხატონ საკუთარი დამოკიდებულება კლასის, ეზოს, ქუჩის სისუფთავის აუცილებლობის შესახებ.
|
5.11.2019
| |
8
|
უსაფრთხოება და მოქალაქეობრივ-პატრიოტული ცნობიერება.
|
გარემოს სისუფთავეზე ზრუნვა (კლასის, ეზოს, ქუჩის მოფრთხილება), ხეების მოვლა.
|
მოსწავლეების მიერ დახატული თავისი კლასის, ეზოსა და ქუჩის სურათები. საუბარი, რის შეცვლას ისურვებდნენ ისინი.
|
დაიცვას გარემოში სისუფთავე და აღწეროს ამ მიზნით საკუთარი ქმედების მნიშვნელობა
|
1211.2019
| |
9
|
გარემოსდაცვითი კულ ტურა და ცხოვრების ჯანსაღი წესი
|
საკუთარი ჯანმრთე ლობა, როგორც ფასე ულობა; ფიზიკური და სულიერი სიჯანსაღე
|
საუბარი, როგორ გრძნობენ თავს, როცა ავად ხდებიან და მაშინ როცა ჯანმრთელად არიან. რა უნდა გააკეთონ იმისთვის ,რომ ჯანმრთელობა შეინარჩუნონ.
|
მოსწავლეები გააკეთებენ დასკვნას, როგორი კვების რეჟიმი და ცხოვრების წესია საჭირო იმისათვის, რომ ადამიანი ჯანმრთელი იყოს.
|
20.11.2019
| |
10
|
პიროვნული და მორალური განვითარება
|
მეოთხეკლასელების სირთულეები სკოლაში „სირთულეების სკივრი“
|
„სირთულეების სკივრი“-ს გაკეთება. სადაც მოსწავლეები ფურცელზე დაწერილ თავის სირთულეს ჩაყრიან .
|
მოსწავლეები შეძლებენ აღიარონ ის სირთულეები, რომლებსაც ხვდებიან მეოთხე კლასში და საერთო ძალისხმევით მოძებნიან მათი გადაჭრის გზებს
|
25.11.2019
| |
11
|
პიროვნული და მორალური განვითარება
|
მეოთხეკლასელის სირთულეები სკოლაში „სირთულეების სკივრი“
|
დიდაქტიკური ზღაპრის „პატარა ნიანგის გასაჭირი“-ს წაკითხვა (მოსწავლეები არიან მსმენელები) მსჯელობა
|
მოსწავლეებში პასუხისმგებლობისა და ვალდებულების გრძნობის განვითარება
|
2.12.2019
| |
12
|
პიროვნული და მორალური განვითარება
|
მეოთხეკლასელის შესაძლებლობები -
„შესაძლებლობათა სკივრი“
|
„შესაძლებლობათა სკივრი“-ს გაკეთება. მოსწავლეები სკივრში ჩაყრიან ფურცლებს, რომლებიც იწყება სიტყვებით: „მე შემიძლია....“
|
მოსწავლეთა შესაძლებლობების გამოვლენა, საჭირო პირობების შექმნა.
|
9.12.2019
| |
13
|
პიროვნული და მორალური განვითარება
|
იდეალური მეგობრისა და მოსწავლის პორტრეტი.
|
დაფაზე დაწერილია ფრაზა: „ნამდვილი მეგობარი“. გვერდით კი დამაგრებულია პატარა ფურცლები, რომლებზეც ჩამოთვლილია სხვადასხვა თვისებები. მოსწავლეები ირჩევენ და ასაბუთებენ საკუთარ მოსაზრებას.
|
მეგობრობის უნარის განვითარება.
|
16.12.2019
| |
14
|
პიროვნული და მორალური განვითარება
|
იდეალური მეგობრისა და მოსწავლის პორტრეტი.როგორი ვარ მე? ავტოპორტრეტი თვისებებით
|
დაფაზე დაწერილია ფრაზა: „როგორი ვარ მე?“ გვერდით კი დამაგრებულია პატარა ფურცლები, რომლებზეც ჩამოთვლილია სხვადასხვა თვისებები. მოსწავლეები მსჯელობენ, რომელი თვისება აქვთ, ან რომელი თვისება უნდათ, რომ ჰქონდეთ.
|
მოსწავლეები გაარკვევენ, თუ რომელი თვისებაა აუცილებელი იმისათვის, რომ ნამდვილი მეგობრობა შეძლონ.
|
24.12.2019
|